• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ 
  • کد خبر : ۲۴۵۵
next    /  5 prev
بازدید میدانی شهردار کازرون از پروژه های عمرانی سطح شهر؛
مهندس مهرورز: كار عمرانی شهرداری متوقف نخواهد شد
شهردار کازرون در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای سطح شهر بر عدم توقف کار عمرانی شهرداری تاکید کرد.

شهردار کازرون در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای سطح شهر بر عدم توقف کار عمرانی شهرداری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، مهندس محمدامین مهرورز در ادامه بازدیدهای میدانی مستمر از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری، از تعدادی از این پروژه‌ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت. 
وی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه شهرداری در شش ماه گذشته با دو مسئله کاهش درآمد و افزایش هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی دست به گریبان بوده، تصریح کرد: علی‌رغم این مشکلات، کار عمرانی شهرداری در این مدت بدون توقف و با حجمی بسیار بیشتر از گذشته ادامه داشته است.
شهردار کازرون خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌ها به گونه‌ای بوده که چندین پروژه در نقاط مختلف شهر و با تمام ظرفیت موجود شهرداری در حال اجرا باشد.
مهندس مهرورز افزود: قبل از اتمام هر پروژه، مقدمات اجرای پروژه بعدی انجام می‌شود و بلافاصله تیم اجرایی و ماشین‌آلات کار بر روی پروژه بعدی را آغاز می‌کنند.
او در جریان بازدید از پروژه تعریض و جدول گذاری خیابان مولوی، کیفیت اجرای این پروژه را مورد تاکید قرار داد. 
شهردار کازرون همچنین در بازدید از پروژه موزاییک فرش پیاده رو خیابان امام خمینی(ره) ضمن بررسی وضعیت پروژه، نکاتی را جهت اجرای بهتر یادآور شد.
 در ادامه این بازدید، مهندس مهرورز به همراه معاون و مسئول عمران شهرداری از نزدیک از پروژه‌های خاکبرداری، کانیو گذاری و زیرسازی کوچه‌های محله مسجد علی بن ابیطالب(ع) بازید و دستورات لازم را جهت تسریع در روند اجرای این پروژه ها صادر کرد 
به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، چند روز قبل نیز شهردار کازرون به همراه رئیس شورای اسلامی شهر از وضعیت کوچه‌های خیابان کوهنورد بازدید، مسائل و مشکلات این کوچه ها را از نزدیک بررسی و دستورات لازم را با هماهنگی اعضای شورای شهر جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0